Door Ingewikkeld, interview door Vadik
Inleiding
Klik, klak… notebook open. MSN start op, vrrrrroeffff. Scherm vol. Met allemaal dringende vragen lijkt wel. “Wanneer komt de magazine?”. Kut. Nou ja, we hebben de koppen weer bij elkaar gestoken en er proberen iets moois van te maken. Het is natuurlijk altijd afwachten of men zit te wachten op een magazine als deze, maar er is met liefde aan gewerkt en met misschien wel iets te veel liefde. Ik word namelijk steeds populairder op MSN bij de mannen. Geyle Schrijverts! Dus deze week weer je co-neger Ingewikkeld in de hizzaus om jullie madderfakkers te laten zien dat er weer iets dopes is opgebouwd. Tsjek it uit dan!
The League nieuws
Vadik wint van MWZ
Vadik en MWZ hadden een battle met meer lijnen dan station Amsterdam. Uiteindelijk kwam Vadik als winnaar uit de strijd en was MWZ ook weer eens bij de neus genomen.
”Vandaag is rooooooood…”
De kleur van de winnaar. Big up naar Crisis. Pako die haat had voor Crisis, won van dit kleine kereltje. Alhoewel die foto met Herman natuurlijk een punchline op zichzelf was. Helaas kon deze Ralp Lauren-Capdrager-kraag omhoog-gangster het niet redden. Kom op maak je kwaad en pak het deze week met beide handen aan.
Sick Mund Fraude was er weer
De 27 jarige puber verloor nipt van Marknoh. Hij kwam, hij zag en hij kreeg teringharde punches op zijn harses. Wat misschien ook leuk is, dat is dat kassameisjes van de AH mij de groeten doen namens hem. Zestien jarige meisjes? SMF? Lopen Dio en Tony nu ook gevaar voor jouw kinderliefde?
Opsporingsbericht
Gezocht: kleine Rotterdammer. Hele grote mond en je herkent hem aan zijn arrogante houding. Zie jij toevallig iemand met een pen kinderen op het schoolplein neer knuppelen neem dan contact op met de organisatie. Wanneer men hem niet voldoende stootlijnen geeft loopt iedereen gevaar.
Ingezonden brief
Lieve lezer,
Op een hele hete avond heb ik foto’s bekeken
Het werd vochtig en ik moest het stoppen, die regen
Ik likte mijn vingers af en vouwde mijn lippen dubbel
Die ene foto in die battle was ook echt de laatste druppel
Het droop langs mijn benen, mijn kruis huilde
Opgesloten in een kamer waar ik zielig schuilde
Nou ja, met een glimlach, want wat heb ik gelachen
Was dat teringkoude ijsje nou maar niet op mijn school gevallen
Gegroet,
De Trendwatcher
INTERVIEW MET TONY
Aight, welkom bij weer een HHN interview. Dit keer geen legendarische status, maar een jonge up en comer. Broertje van Blazzveteraan Hamaztic, maar hij is druk bezig om een naam voor zichzelf te maken. Tony, introduceer jezelf eens fatsoenlijk en noem je beste prestaties eens op.
Ik ben dus Tony aka Hamerz Jr.. Ik probeer inderdaad naam te maken, het meest op battle gebied, dat, omdat topical's mij niet altijd even lekker liggen. Verder zijn mijn grootste prestaties in DE grote competities niet echt hoog. 1e ronde DoDG 2006 en 2005, ronde 1 van nlhiphop topical competitie, kwam op the blazz pendemonium 3 door de voorronde heen maar werd gestopt door T$A in de 1e ronde. Maar won op skillz.be wel mooi de titel met een beginners tekstcompetitie, ronde 2 new blood audio competitie en kwam op nextuphiphop.nl ook altijd wel ver. Verder zijn andere competities niet genoemswaardig of relevant genoeg om een prestatie te kunnen noemen
Je bent dus duidelijk in de groei hahaha.. Toch doe je het nog niet super in de league.. ik neem aan dat je nog wat moet opwarmen. Zijn er mensen die je per se wil verslaan?
Tuurlijk in de groei, maar ben wel redelijk tevreden met mijn prestatie in de leaque. Was erg tevreden met de winst op Ingewikkeld. Sta tot nu toe ook in elk punchline pendemonium, maar ik ben inderdaad nog lang geen jongen die er met nek en kop bovenuit steek zoals Vadik, Trein, Dionysus, MWZ en nog wat grotere namen. Gasten die ik erg wil verslaan zijn gasten met naam, dat doet me altijd wel goed. Echte namen zijn:"MWZ, Vadik, Trein en Osiris" dit zijn wel mensen die ik een keer wil pakken. En mijn broer zou ik ook nog wel eens willen battlen, hehe..
Ja, over je broer gesproken.. what's he up to? Nog kansen dat hij uberhaupt gaat battlen?
Ik krijg net als antwoord: *een nee schuddend hoofd*.. Helaas voor de cats die hem nog wouden/willen battlen. Hij houdt zich nog wel volop met hiphop bezig, luisterd veel hiphop, gaat naar concerten + dat hij nog steeds wel eens met graff bezig is.
Aaaah okay. Waar zie jij jezelf over een paar jaar? Audio, tekst?
Oei, een intressante vraag. Ik ben nu wel volop bezig met tekst en ben tegelijkertijd bezig met 2 audio competities. Het hangt van mijn prestaties af hoe ik verder zou willen gaan in audio. voorlopig nog geen open mic of zoiets dergelijks, maar met de tekst zal ik voorlopig nog wel een tijdje doorgaan.
Aiight.. nou het is een beetje een kort interview dus ik geef je de kans om zelf nog dingen te zeggen als je dat wil. Tony, de mic is van jou, doe je zegje..
Shout out naar alle hiphoppers in schagen, Hamaztic, Over_confident, CrazyONE, Script, DJ Ivar, Eksper, Skani-air, Choke. props voor jullie ding, en ga zo door. Alle Mc's, cats en gasten van Skillz.be, The blazz en Hiphopnet. thumbs up naar: Master-s, Pantoffelheld, Guus geluk, Vadik, Dionysus, Amse, Mayhem (staan deze laatste 2 trouwens te dicht bij elkaar?) Droomfles, TSP, Samenzwering, Ingewikkeld, PIXEL, Slimbout en DeV en 1 luv voor iedereen die ik vergeten ben.
De roddels
- De schandpaal is spoorloos, hoogstwaarschijnlijk heeft Nachtrocker hem thuis staan.
- Tony wordt gechanteerd door over_confident en TSP, zij willen hem alleen helpen zijn maagdelijkheid te verliezen. Wat zal Tony doen om die dope track te bemachtigen?
- Vlijmscherp zegt zijn skills ook even kwijt te zijn. Zo zegt de crimineel op de hoek ook dat die telefoon bij gevonden voorwerpen van hem is. Klopt vlijm’s verhaal?
- Deze week zijn er zoveel dope cats terug dat iedereen zich af zit te vragen of TSP een prijs verloot of iets dergelijks.
TSP, waar ben je? Laat iets van je horen.
This post has been edited by Ingewikkeld: 20 December 2006 - 10:33 PM

Sign In
Register
Help
This topic is locked

MultiQuote